fredag 18. mars 2011

Vår på kjøkkenbenken


Da ble det endelig vår på kjøkkenbenken!
~~~
Eggene er tømt og klare til dekorering.
Er ikke helt sikker på hvordan jeg vil ha dem enda,
men det er jo leeeeenge til påske...
De får ligge i dette søte fatet/brettet fra Bohus så lenge.
Fuglene oppå vegg-hyllen fant jeg på loftet her en dag...
Det er salt- og pepper"fugler", som jeg tror jeg
vant på en basar en gang for mange år siden.
De var inngrodd i et eller annet,
men etter en liten omgang med sølvpuss,
er de i alle fall blitt forfremmet til kjøkkenet...
~~~
Ønsker alle som er innom en vårlig og herlig helg!

3 kommentarer:

mkm sa...

så koseli på kjøkkenbenken! :) god helg til deg også!

Fjordheim sa...

Koswlig vår på kjøkkenet ditt.
Ønsker deg ei velsignet helg :)

Miriams små detaljer sa...

Jeg syns du skal begynne å blogge igjen! ;)